Ingenting kan stoppa mig nuuuuu!

Jag hann komma hem, fira valborg, åka till Stockholm och hälsa på Mam. Sen kom jag hem på torsdagen, åkte till Le Parc för att diskutera jobb. Big no där. Det blev torsdagskväll och dom hade kris på Attendo. Pappa fixade så jag fick hoppa in. Trots min låga ålder tog dom in mig och gav det en chans. Funkade det skulle jag få fortsätta.  Det ända jag tänkte på var, "Gör det bästa nu så du får fortsätta, ge allt". Exakt så gjorde jag! Nu sitter jag här, en vecka senare och har jobbat i princip varje dag sen dess.
Det komiska är att anledningen varför dom hade sådan panik var för att ingen klarar av klienten och passet. Passet innebär vaken natt, tsm med exorcisten. Absolut inte sova! Där satte dom lilla mig. Och jag klarade det.
Kan säga att jag har väl inte sovit många timmar senaste veckan. Det har verkligen blivit upp och ner med dygnen. Har liksom inte vetat vad som är in o ut, upp o ner. Men så är det väl i början tills man kommer in i det hela.
Annars trivs jag jätte bra. Sjukt bra måste jag säga.
Just nu jobbar jag från 2100-0900. Vaken natt. Men eeyyy, min klient sover hemma i lägenheten inatt och där har vi ingen bemanning. Så vad gör jag? Sitter och chiilllar i gröna stugan tsm med pappa faktis. Jag kan inte klaga, inte idag iaf. Att jobba vaken natt med min klient är inget mindre än, fruktansvärt jobbigt, inte alltid men ibland.
Jobbet är för tillfället i Rimbo där vi har två ärenden i två olika hus. Det "gula", där jag jobbar och sedan det "gröna", varav där pappa jobbar. Huset ligger cirkus 300 m från varandra. Men det är latch!
Jag har inte träffat mina fina vänner på över en vecka. Jag saknar livet ur mig efter dom. Men nästa vecka kommer jag ta mig tiden att hinna se dom fina..
I morgon åker jag iväg till okänd ort. Det kommer bli.... vad det kommer bli....
Nu ska jag titta lite på teve sen sova kanske... ska upp tidigt i morgon..!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0