Fuuuucking off!

Jag har haft en jäävla pissdag idag. Jag började dagen med att tappa min telefon i backen så att heeeela displayen sprack! Kul, verkligeeeeen!!! Så helt pissed på det. Sen har jag haft problemet med att skaffa mig en bil till i morgon när jag ska jobba...! Jag pallar inte! Varför, när det liksom börjar gå bra på riktigt så vänder det helt plötsligt. Bara sådär! .. Jämt är det så. Kan man inte få ha de bra en fuuuuucking längre tid liksom.. nej tydligen inte! Pissa på allt. Händer det nå mer innan veckan är slut, så skojar jag inte om att jag flyttar härifrån !
Och den där jävla karman, den dödar mitt liv. Jag har inte gjort någor för att förtjäna det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0