I love it!

Vi gick pa "Karneval". Tyvarr var den typ slut nar vi kom fram. Det vi mottes av nar vi kom in i Los Christianos var en massa transvestiter. Ja sa ar det. Under karnevalen har har majoriteten vart transvestiter. Forstar inte riktigt grejen med det hela. Kan vara sa som reb sa. " Ja, det ar val den enda gangen dom far vara kvinnor". Haller med henne totalt.
Vi gick darimot till karusellerna. Det var varan stora hojdpunkt. Vi akte Rodeo. Shit va kul det var, men svart! Kan ju saga att jag har ett och annat blamarke efter den turen. Sen overvagde jag och Terre att aka den laskigaste karusellen ever! Vi gjorde det, och vi overlevde!. Sjukt kul var det iaf.

Igar var det Sverige-match.
Efter jobbet gick jag hem, motte upp Rebbe och sedan Gustav. Begav oss till Viking for att se macthen dar. Efter ett tag kom Henke ocj joinade oss. Vart nagra ol till det plus att vi shottade for varje mal Sverige gjorde.
Efter det var vi full igang, Frans kom och plockade upp oss och vi akte vidare for att bowla. Jag ska inte namna nanting om de. Jag var i mitt fulla essa. Bokstavligt talat. KN OBSERVERA. Jag vann inte!(?)

Idag har det vart en vanlig dag pa jobbet. Forutom att jag pratade mer med gasterna an jag jobbade. Sa far man gora ibland nar man ar svensk och pratar det ratta spraket.
Hade en familj som bodde hos oss som har en son som lider av medfott-benskorhet. Han ar 4 1/2 ar och har redan brutit benen i kroppen 21 ggr. Stackars liten. Dom skulle ha akt hem igar, men pojken blev jatte sjuk sa dom kunde inte flyga hem. Sa dom bytte hotell.
Sa idag efter att jag ahde tranart gick jag och umgicks lite med dom. Dom sma liven. =)

BILD BOOOOMB!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0