Och vad gör jag!?

Det är dunder väder ute och vad gör jag? Jo jag sitter inne och gör ingenting. Har inte ens gått till gymet idag. Det enda jag har gjort är att komma hem, äta frulle, haft skype-date med KbSam och gått ner till Kina och köpt kostym med Rebecca. Nu är det sisådär tre timmar kvar tills jag börjar jobba och jag har ångest!
Men tar jag tag i saken eller? Svar NEJ!
Så Michaela får helt enkelt skylla sig själv.
Nu ska jag inte vara deppig, inte alls. Nej Nej.
På måndag lovar jag att mitt nyttiga och bästaste liv börjar igen. Jag har ju bara haft en svacka på sisådär EN OCH EN HALV MÅNAD!
Men om jag ser det såhär, jag har ju cirkus sådär två månader på mig att träna fettet ur mig och sola tanen på mig!

Och jag saknar minb vän Piff! Han är numer i Indien och reser runt och har det bra han! =)





Nej jag har det faktis JÄVLIGT bra måste jag säga =)

Hasta Luego!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0