NOW IS THE TIME TO TAKE THE RIDE

Tiden går för fort så jag hinner inte ens skriva i bloggen. Hursomhelst....
Familjen åkte hem. Verkligen tråkigt tycker jag. Fick ju inte en enda lugn stund på dom två veckorna, men kul hade jag iaf. Gjorde massa saker tillsammans, Siam park, Jungle park, Teide (vulkanen) och massa mer.
Träffade en väldigt trevlig kille som bodde på mitt hotell. Han var där med familjen och så snäll som jag är bjöd jag med honom att umgås med oss. Trevlig prick det där. Sebbelito är från skåne så nu har en till att åka och hälsa på. =)
Två dagar efter att familjen åkt hem kom Jensa hit. Gjorde Alles hjärta helt igen. Så nu bor vi fyra stycken här i A53. Alltid lika mysigt..
Vädret har inte vart top notch sen han kom, så det har inte blivit så mycket att göra.. Vi har väl tagit lite drinkar, varit ute och ätit. Bara chillat.
Livet här nere känns bara bättre och bättre. Det värsta är att allt snart är över. Om mindre om en månad så åker dom flesta av guiderna hem. Kommer bli så lugnt här. Och vad jag kommer sakna dom. Men vi har fortfarande lite tid kvar tillsammans.
Sen alla andra vänner. Jag har allt här. Mitt jobb, min egen lägenhet, mina underbara vänner. Allt. Och fan snart är allt slut.
Visst ska det bli kul och spendera sommaren hemma, svensk sommar är ju alltid svensk sommar. Men ändå.
Nu är det iaf världens näst största karneval här. Och jag har bett om att få ledigt nästa lördag och söndag. Fuuuck så dunder det kommer bli. Vi har spekulerat om vad vi ska vara och det finns mycket alternativ. Vi säger att det är en miljon människor där, av dom en miljon så är det kanske 50 stycken som inte klär ut sig. Förstår ni hur kul det kommer bli!
Nu ska jag bara chilla med turturduvorna och sen sova. Nu är det jobb heeela veckan som står på schemat.
Hasta Luego chicos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0