Da var vi bara tva pa A53

Familjen stork har akt hem sa nu ar det bara jag och Rebbe-slebbe kvar pa A53. Det har vart tva intensiva manader maste jag saga. Forst kom alskade alexandra pa besok, sen hade vi familjen Gustafsson, senare kom Jensa och sist men inte minst familjen stork. Sa full rulle har det vart kan man saga. Men nu sa, nu ar det bara vi tva.
Kanns helt okej faktist. Kan jag och rebbe ha lite quality-time och fa samla ihop oss lite till den vecka som komma skall! Jo namligen, som jag sagt manga ganger forr, tjejerna kommer!

Sa vad har jag gjort senaste veckan.
Har vart med Rebecca lite da och da. Har ju jobbat om varandra nu nar jag har fatt nytt schema och allt. Har namligen borjat jobba Mañana (08.00-16.00) eller Tarde (15.00-23.00), och hon jobbar ofta Partido.

Sen har vi ju firat min fodelsedag med! Fyllde ar i torsdags men da jobbade jag och gjorde inget speciellt. Men pa fredagen blev det en heldag. Borjade med att aka ut med Royal Dolphins tillsammans med min AG. =) En super mysig tripp maste jag saga. Sag bade massa valar och delfiner. Tyvarr ar jag sa klantig att jag glomde min kamera hemma sa inga bilder blev det.

Senare pa kvallen hade Alskade bastaste van Rebecca bokat bord pa Piccolo i San Telmo. Sa jag Terre och Reb var dar och at middag och drack massa vin. Mycket mysigt.
Senare bar det saklart av vidare till Viking. Dar jag fick en en fodelsedags drink av Nina nar jag kom. (Blev helt chockad att hon visste att jag fyllde) Tack iaf Nina!
Sen festades det vidare tills dom ropar ur i mikrofonen "Michaela fran Compostela fyller ar idag, var vanligen kom till baren", haha Sa dar fick jag en till fodelsedagsdrink. Tackar personalen pa Viking for det! Och Speciellt Rebecca!

Nar det stangde var jag helt peppad pa att dra vidare och festa loss, nej men da bangar Rebbe, den javlen. Tydligen sa kommer hon sjalv inte ihag det for hon var sjalv lite bitter for att jag ville hem?! Ehh? neej!
Men slutet gott allting gott.

Nu har jag borjat trana igen. Och nu galler det verkligen. Har borjat ga pa passen som ar pa kvallarna. Nu var jag pa bodylift, i morgon blir det spinning och fit combat. Haha jag dor av dom tva instuktorerna. Kan man hitta mer retrasado personer eller! Men shit sa taggad man blir.

Nu sitter jag och vantar pa att reb och terr ska sluta. Vi ska namligen bege oss ivag till Los Christianos pa Karneval. Blir lugnt, men aka karuseller och kolla pa nar sardillen branns.. Eh sant som bara terese vet liksom?

Hasta luego!

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0