-Yo no queiro agua, yo queiro bebida!

-Får mig att på er! Måste erkänna att jag saknar dig min Alexandra. Väldigt mycket!
Har haft sex kanon underbara veckor när Alexandra vart här. Och när Jensa kom med. Det var väl vi tre som hängde. Eller dom två och jag i släpandes efter. :P
Dom senaste två veckorna har vart sjukt bra. Dock har det gått åt så sjukt massa pengar. Men det har det vart värt.
Jag och Rebbe drog upp på karneeval förr förra måndagen, jag var zorro ellelr zorra som dom säger här ochh rebbe var pirat. Sen drog vi alla upp. Reb, Jag, Alle, Jensa och Terre, Hektor och Gustav. Eller R, H och G kom efter oss, och mötte upp dom där. Men Fyfan så kul vi hade. Jag, rebbe och alle var pirater, terri var nån slags shejk, jensa var batman, gustav va jokern i batman och Hektor var, bara hektor.
Så sjukt mycket folk. Hela jävla staden var fullsmäckad.
Bussresan var ändå sjukast. Visst att man är ganska van med Maria här, men på denna bussresa var det både det ena och det andra. helt chockade.
Nu iaf är Rebbes familj här. Så helt tomt är det inte iaf. Ska bli trevligt med lite mer sällskap. =)
Idag är det söndag och Solen är varmare än någonsin. Har vart ute och schteekt ända sen jag kom hem från jobbet 12 i morse.. Sen kom familjjen stork och joinade mig. =)
Nu är reban och rebbe ute och shoppar, rosalie sitter på balkongen och läser sin bok till kvällsolen. Och jag ska ta mig en dush och sen en nap för att sedan jobba lite till..
Jag funderar starkt på att åka till Gran Canaria och hälsa på min Jennifer. Tror jag åker den 8:e och stannar över helgen. För sen på tisdagen kommer TJEJERNA HIT! =) Åh längtar sååå mycket.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0