Mitt liv!

Jag saknar min familj lite smatt. Fick varlden finaste meddelande av pappa haromdagen och det gjorde verkligen min dag, min vecka, mitt liv. Pratade med han i telefonen ocksa. Kanns sa skont att hora era roster. Min familj. Det basta som finns!

Aven fast jag ar sa langt bort fran er sa kanns det anda som att ni ar sa nara. Spelar ingen roll vart i varlden jag befinner mig. Ni ar mitt liv!









 Bastaste familjen!
(Fanns inte en enda bild pa dig som jag kunde ta. Forsokte med ALLA. Sa tro inte att jag glomt dig! <3

CIAO!
/M


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Dalle ser man inte mycket av, var det han du menade att du inte glömt? :)

Jag saknar dig något oändligt mycket!

Det gör vi hela familjen!

Puss och Kram älskar dig! / Din sis!

2011-01-24 @ 16:45:04
URL: http://tankensomsnurrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0