Pinapple, You know La gomera.... ?

Det nya aret har borjat battre an bast. Det har vart dunder vader har nere och livet kanns pa topp.
Jag har spenderat hela veckan med terran och rebbe. Jag och terre har vart pa stranden och pa gymet en del och rebbe har spenderat shoppingtid med sin van. Annars har vi vart trion!

Vi fick lon for kanske en vecka sedan och vi har redan shoppat en helt NY garderob. Shoppingen har ar ju bara helt underbar. PLUS att i Spanien byter dom julklapparna den 6:e januari i stallet sa julrean borjade darmed i fredags. Folk overallt, gar knappt att ga pa gatorna. Ja ni har ju samma hemma.

Denna helg har iaf vart hel FANTASTISK! Jag och rebbe var for forsta gangen lediga samtidigt en lordag och sondag. Sa det utnyttjade vi rejalt.
I fredags var det forst jobb och sedan efter det vart det utgang. Vi borjade med V saklart. Sedan bestamde sig jag, rebbe, ken och Edwin oss for att dra vidare pa gayclub. Jag och rebbe hade ju aldrig vart det forr sa. Hur som helst sa kom vi fram till nan skum gay-svart-klubb som var skum. Ken och rebbe var dar i tio min sen drog dom vidare. Jag och Edwin stannade kvar. Festade till klubben stangde da det var dags att ga vidare till den andra. Haha jag hade saaaaa kul!

Pa lordagen var det chill pa stranden tillsammans med vingguiderna. Badade i havet for forsta gangen pa sjukt lange, och mate saga att det var valdigt skont. Har tyckt att det har vart svinkallt liksom..
Senare vart det shopping med brudarna for att sedan ata kina buffe tillsammans, vi vart val ett gang pa 12 personer kanske. :) Mys.
Efter det sa hade jag blivit tvingat till att ga pa en Flamenco show tillsammans med min arbetskamrat. Sa den gick jag och kollade pa. Och maste saga att den var sjukt haftig. Men kanske inget jag skulle ga pa igen.

Sedan drog vi hem och plockade upp terran och rebbe for att aka vidare till Santelmo. Forfestade och gick sedan ut pa Tibu! Lordagen var helt fantastisk den med !

Sondag vaknade vi av rebbes telefon som ringde. Klockan var halv ett och vi fick panik. Siam park (vattenlandet) stod pa schemat idag. Var bara att ge sig ivag fort som satan. Och fuck sa kul det var. Man blir liksom som barn pa nytt. Efter ett tag var vi slut. Gick och la oss vid poolen och tog en nap istallet tills vi vaknade av badvakterna som plockade ihop stolarna och det. Dags for stangning liksom.
Efter det akte vi hem till Las americas igen. Jag tvinga med rebbe for att kopa ett par nya skor. Jag kom hem med en ny jacka och en t-shirt istallet.
Vi bestamde oss for att dra en mys bio. Den enda som gick pa engelska var Gullivers resor, sa den fick det bli. Den var faktist helt okej.
Efter det gick vi runt i lite affarer. Tror ni inte att vi shoppade ANNU mer! Sa nu har jag nast intill klippt mitt kort sa jag inte kan handla nat mer denna manad. Ha!

Iaf sa har det vart en hel dunder vecka och speciellt helg. Har vart helt slut pa jobbet idag. Men det var det vart kan jag saga.  Sa nu har ni en bok att lasa mina kara vanner!

Plus att min bastaste Alexandra kommer om typ cirka tre veckor! Jag ar lyckligast i varlden!

Pusssss


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh mysis! ni verkar ha de så braa!

Allt under kontroll? känns som om de var år sen vi sågs!! vilket tyvärr nästan är :(



Puss kram

2011-01-12 @ 01:49:51
URL: http://www.nogg.se/carolinef
Postat av: Micki

Hej gumman! Men ja det va det verkligen! Hur gar allt hemma? Plugget, allt? Jo vi har det toppen har nere! verkligen toppen. Sol varje dag i princip, jobbet gar suverant, kompisarna rullar in och man blir bara tajtare och skont hang. Saknar er dock. <3 Amigas pos siempre !

2011-01-15 @ 01:04:17
Postat av: Caroline

<3 Härligt!



Plugget går fint håller på med näringslära nu, skit intressant! jag sicka ett mail till rebbe idag som egentligen är till er båda.. :) Take care hun

2011-01-15 @ 17:16:26
URL: http://www.nogg.se/carolinef

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0