Nytt ar och nya ....

Nyaret var okej. Jag jobbade som sagt. Jag fick inte sluta forran klockan 02,15. Men latch, Jag firade tolvslaget med mina fina kolleger. 
Det ar tur att man ligger bredvid ett lyxhotell, vi fick ju varsta fyverkerierna ovanfor oss.  Senare Sprang jag och drack champaigne, mina malibu och cola, plus att jag var kvallens mastare pa Mojitos, aven en del sana drack jag. Firade gjorde jag iaf.

Efter jag slutat var det bara att aka hem och byta om. Och inte nog med att jag redan var stressad ringde rebbe och terrade mig cirka 25 ganger under tva timmar. Till slut kom jag iaf fram till krogen dar alla va och kunde slappna av och njuta av mitt lilla nyar.

Det festades fram till sex pa moronen. Men den sista halvtimmen akte jag coh Johanna runt med en psykopat som skulle ha tio euro. Nar vi var framme och sa att vi hade nio fick han frispel och skulle kora oss tillbaka, da hittade vi en till euro. Han vagrade ta emot dom och korde ut oss at helvete. Haha. Han stannade i middle of nowhere, ish. Dar slet han typ ur och ur taxin och korde darifran. Haha jag var chockad men kunde inte sluta skratta., Jaja sant hor val till en sadan kvall.  Vi kom iaf hem  oskadda och glada.

Nu sager jag bara:
-Sluta roka
-Satsa pa 38 kg, elle hur var det?
-Nagra fler resor star pa listan
- Och en oandlighet med massa annat smatjaffs.

Nu blir det till gymet och jobba mig nerat da.!

Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0