Micaa, you speak for the clients!

Livet kanns pa topp. Aven fast du ar dar och inte jag. Aven det ar en annan och inte jag.


Jobbet gar super bra. Nu har jag jobbat tio dagar i rad eftersom Terre och jag har bytt dagar eftersom hennes familj ar har pa besok. Vad gor man inte liksom.? Jag far ju fyra dagar ledigt sen.

Hur som helst sa tror jag att min direktor gillar mig starkt.  Kan iof sig bero pa att jag maste oversatta allt han sager pa spanska till engelska till mina gaster.. :P Nej men det ar jag som far vara den som talar med dom hela tiden om allt mellan himmel och jord osv..
-Michaela, ayuda me porfavor.  Ar en vanlig kommentar jag far hora dagligen.

Och mina gaster for den delen. Vi har sana dar frageformular som jag delar ut sa far dom svara pa fragor om hotellet, vad som kan forbattras, vad som ar bra och sa vidare. OCH vilken dom tycker ar den bast anstallda. Och vet ni vad, pa dom flesta lapparna star det, Michaela. Therese eller dom svenska tjejerna i Restaurangen :) Hur underbart ar inte det liksom? Och inte nog med det sa har valdigt manga fragat efter mitt namn eftersom dom velat skriva mitt namn den har veckan.. Det gor mig sa javla glad och peppad pa allt! 
Fornyade ocksa mitt kontrakt igar.. Sa nu ar jag fast har tre manader till, och jag alskart.  

Iaf sa har det varit en toppen vecka. Dunder vader har det vart. Jag har vart pa gymmet varje dag forutom i torsdags. Edgar dodar vara liv, (varan tranare) Sa varje dag ar det nagon kroppsdel vi inte kan rora. Men latch, jag alskart!

Och nu nar vi hanger pa gymet for det mesta och satsar pa kroppen sa var jag och rebbe och storhandlade haromdagen. Vi skulle handla sa nyttig mat det bara gick. Och det gjorde vi ocksa tycker vi. Men skulle Edgar se det skulle han nog slanga halften.. Laaaatch.. Hur som helst skulle vi fa hem det ocksa. Sa Vi tog en kundvagn och drog hem det.

Nu har jag sa muy consada sa nu blir det hem och sova , sen i morgon sista arbetsdagen. Sen ledig..
Ska nog tvinga Luke att lara mig surfa nu!

PS: ALLE kommer om EN vecka!! me gusta mucho. Och inte nog med det tar hon med sig min kamera jag fatt av familjen i jullkapp, sa nu kan jag lagga upp massa bilder med. :) DS
Hasta luego! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0