Man lever bara en gang och den gangen ar nu!

Har haft tva lediga dagar nu. Igar sov jag ut till alv tolv. Behovdes kan jag ju saga efter dom har tio dagarna istrack. Hur som helst sa var det dunder vader nar jag vaknade, sa slog ivag ett sms till mayoruy och sa att det var dags for playan. Terre var redan dar.  Sa vid kvart over ett kom Angel och M och plockade upp mig och vi akte ner till Playan. Rebbe kom ocksa efter att hon slutat jobbet.

Pa stranden lag vi hela dagen. Spelade pingPong, badade och spanade pa den sa otroligt sexiga badvakten. Riktig sexig badvakt! Senare gick vi och kopte mat pa Mc Donalds och satte oss pa stranden igen anda tills solen gick ner. Efter det gick vi till strandbaren och tod oss ett glas Rose. Hur undebar dag som helst.

Idag vaknade jag tidigt och kunde inte somna om. Kandes hur skont som helst. Men hade ingenting att gora. Luke var i norr och surfade, reb jobba, terre jobba, M nagon annanstans sa jag gick ut pa en lang powerwalk istallet. Hur skont som helst. Nu ar klockan halv ett och rebbe slutar. Antligen. Sa nu ska vi till gymmet och bli dodade av Edgar.

Ha en bra dag!

Snart snart ar  alle har! :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0