-Claro!

Ledig dag idag.
Jag och Alle gick väl upp vid tio tiden. Idag för första gången på typ en och en halv vecka gick jag till gymet. Skadade ju bröstmuskeln så har inte kunnat träna. Men idag var det dags. =)
Jag tänkte att jag skulle mjukstarta idag, HA det kunde ju jag tro när Edgar var där. Det var bara att köra hårt med bena. Det gick bra och det har känts bra hela dagen..
Vadret var ju inte på topp idag, så idag har vi bara slappat hemma och tagit det lugnt. Legat innne och kollat på film och tagit naps.
För någon timme sedan gick vi till Mercadonan och skulle storhandla. Tanken var att vi skulle dra hem all mat i kundvagnen. Så vi öste på med allt vi kunde komma på att vi skulle behöva. Full kundvagn med andra ord. Hur som helst, när vi kliver ut från affären SPÖREGNAR det! Fuck! Så vi fick helt enkelt ta en bulle hem.
Nu håller vi på och lagar hamburgare. Är as hungrig. Sen är tagg på utgång idag. V blir det väl antagligen. Eller vi måste dit för att betala våran skuld vi har där på 9 euro efter alla shottar vi drog sist.
Så jag säger bara Vamos a la fiesta!
/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0