-Planka in på grannhotellet

Igår kväll när rebbe slebbe fick för sig att hon skulle ut och festa passade alle och jag på att kolla på skräckfilm, eftersom när rebbe är hemma är det typ strängt förbjudet med det.
Vi började iaf att kolla på The strangers. Måste säga att den började jävligt skräckinjagande. Efter 20 minuter efter att vi börjat kolla på den får jag ett sms av Luke om att han måste ha sina två böcker jag lånat av honom eftersom att han skulle åka till Italien nu tidigt på morgonen. Vi pausade filmen och jag skulle springeer ner och ska möta honom utanför PH. Står i hissen lite halvuppjagad av dom första tjugo minutrarna. När hissen når till bottenvåningen och dörrarna öppnas är jag helt i min egen värld och precis utanför står någon. Jag skriker för fulla halsar och där står rebbe och skriker minst lika mycket! Hjärtat hamnade i halsgropen och pulsen i 230! Där står vi och skrattar, skit rädda båda två. När jag sen möter Luke frågar han mig varför jag skrek! haha Hördes det så tydligt? Efter jag lämnat böckerna sprang jag upp igen och möttes av en lullull reb. Hon kunde absolut inte sluta prata. Men till slut försvann hon ut och vi fortsatte att kolla. Alle hade tydligen också hört mig skrika och då bor vi ändå på femte våningen.!
Filmen var bra, inte lika läskig i slutet så jag somnade gott iaf.
I morse vaknade jag pigg och på bra humör. På jobbet gick det jätte bra. Fick ytterligare 10 euro i handen idag av ett par gäster som tyckte jag verkligen förtjänade dom. Gulliga ni! =)
Efter jobbet sprang jag hem, as hungrig, hann inte äta frukost på jobbet idag eftersom jag sprang runt poolen och pratade med alla gästerna och svarade på frågor och tog beställningar. Inte dåligt att glassa runt pooolen liksom.
Hursomhelst kom jag hem vrålhungrig coh lagade till carbonaran alle lagade för någon dag sedan.
Efter ett tag kom tjejerna hem och vi bestämde oss för att gå ner till poolen idag. Men våran pool är förtillfärlligt avstängd så receptionisten skickade oss till grannhotellet.. haha där smög vi in och var livrädda att dom skulle komma på oss. Men vi klarade oss iaf. Tror vi gör samma sak i morgon. Det ska ju vara dunderväder här tills på lördag. =)
INternet fucka så jag får lägga upp bilderna i morgon istället..!
Hasta luego!
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0