- Fruit ninja..

Okej. Nu har det gått nästan en vecka sen Alle kom. Tiden har gått så fruktansvärt fort. Har ju inte ens hunnit uppdatera min blogg liksom..

Dom senaste veckorna har vi mest umgåtts, hängt på stranden, (det fina vädret har kommit tillbaka ) Lagat massa mat tillsammans och festat en del.
Älskar livet här. Man liksom jobbar på morgonen, när man slutar klockan tolv så är det strålande sol så då kilar man ner på stranden som ligger 50-100 m bort liksom.. Det värsta är att känslan har kommit då man räknar ner, men omedvetet. ! Kommer kännas så hemskt att lämna det här..  Men allt tar slut nån gång, right?
Om inte annat så kommer tiden gå ännu fortare nu eftersom att nu den 15 feb kommer Virre, Teddy och Freddy ner, sen den dagen när dom åker hem så kommer Jens ner Och stannar två veckor. När han vart här i två veckor kommer rebs mamma och bror ner och stannar en vecka. Sen kommer jag och rebbe vara ensamma tre veckor och sen kommer Dumla och Kb ner igen :) Full späckade två månader kan man säga. Men F***k så kul det kommer vara!
Alle har ett spel på sin mobil som heter Fruit Ninja. SKOJA inte om jag bliviot beroende. Jag och alle bråkar typ om vem som ska få spela. Varannan gång brukar det låta. Men så slutar det inte alltid.
"okej en gång till och sen stänger vi av" Men så blir det inte heller.
Alle den jävlen har slått Jens rekord. Det var min plan innan han kommer ner. Så har jag en månad på mig att slå rekordet som ligger högt. Haha shit vilken nörd jag låter som. Men jag lovar, det är beroende framkallande tyvärr.
Theres har fått luftkatarr, så hon har vart borta från jobbet en vecka snart. Fett tråkigt utan henne där. Nu har jag ingen att snacka skit på svenska med. Och det gör jag ju inte med gästerna..
Jobbet gått bara bra. Man uppskattas verkligen av gästerna som bor där. Dom senaste två veckorna har jag fått 30 euro i handen "Dom här är bara till dig för att du vart så underbar mot oss den här veckan". Hur bra är inte det. Jag ligger på topp iaf. =)
Nu rinner tiden iväg som vanligt. Nu är det jobb som står på schemat. Söndag och menas med avgång och ankomster. Lugnt på jobbet kommer det vara. Men med jobbarkompisarna kommer det bli en rolig kväll ändå.
PS: Fick en ny kamera av familjen, så nu kan jag lägga upp massa bilder =)
Hasta luego!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0