-Familjen gustafsson pa besok!

Valentines day kom och gick och jag spenderade den tillsammans med min Ag- Ja sa vart det..

Min familj har anlant och jag ar overlycklig. Ar sa kul att dom ar har. Dom har vart har snart en vecka och det har vart fullt upp. Har vart ute och visat dom runt, ute och kakat massa mat. (Har inte atit sa har mycket pa lange). Vi har vart pa stranden och poolen var och varannan dag.
 I onsdags gick tjejerna och Teddy ut och jag var hemma och passa Freddy. Sa skont sa.
Torsdagen var vi alla ut igen. Var bjudna over till Ving ganget, men hann  bara innanfor dorren innan det var dags att dra vidare igen. Viking vart det och mycket alkohol vart det.
Fredagen madde jag som jag fortjanade men spenderade den pa stranden hela dagen.
Pa kvallen var det dags for utgang igen, Dagen med stort D som alla vantat pa. Alle och Rebbe gick till Rebs hotell och at medan jag och familjen gick ut och at och sedan gick vi och spelade spel pa en sandar spelhall.
Efter det gick vi hem igen och bara taggade till. Terran kom over och vi drog sen vidare. Tanken var att vi skulle forfesta pa V och sedan vidare till Tibu, men det slutade med att vi hangde dar tills det stangde och sedan drog vi vidare till Rags. Alle och virre drog tidigare och jag hangde kvar med surfarna. Sjukt lyckad kvall.

Lordag, YFF! Dagen vi skulle till Siam park, men vadret tillat inte det, sa Freddy kom pa den briljanta iden att vi skulle aka till en djurpark istallet. Sa fick det bli. Jag, virre, broderna och Linda (tjejen jag bjod med fran hotellet) akte dit. Gick hinderbanor, kollade pa dom stackars djuren, JAG HATAR ATT SE DJUR INLASTA! och till sist, Fagelshow. Hajjar ni? FAGELSHOW! Jag ar den mest radda manniskan for faglar och dar flog tusentals, overdrive, stora javla kaluffser omkring, till och med vingdjaveln nuddade mig. Hursomhelst, jag overlevde. 
  Pa kvallen hade jag tanken pa att bara vara hemma, men nej, min bror, som absolut inte klarar sig sjalv tvingade ut mig. Men nyktert vart det. Gick till V och spelade biljard och bara umgicks.

Men idag gick vi upp tidigt, pigga och krya. Akte till Siam Park och levde rovare! Fy fan sa kul det ar dar. Ja Linda, vi aker dit nar ni kommer! Fyfan sa.

Men idag igen, hade jag min tanke pa att bara ligga hemma med  cola och chips i handen och laptopen i knat, men nu fick vi reda pa att Venne ar har med sina kompisar. Sa alle taggade pa utgang, nyktert iof.
Vi far se hur min kvall slutar, alternativ ett eller tva.








Bilder fran veckan som vart....

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0