-Happy Valentines day!

Alla hjärtans dag idag. Och hur firar jag den? Jo det vet jag inte. Än har jag bara hunnit vara på gymet och klockan tre börjar jag jobbet. Denna vecka har dom tydligen ändrat mitt schema så att jag börjar tre och slutar elva varje dag. Vet inte om jag ska hissa eller dissa det. Men om jag ser det såhär, jag kan ju hinna med några utgångar utan att behöva gå upp klockan sju och må dåligt.
Igår jobbade jag iaf från 0800 till 1600, var en man kort på jobbet så jag stannade. Då hade ju jag iaf hela eftermiddagen på mig att göra lite andra saker.
Vid sextiden så åkte jag och Alle till Gran sur, en galleria här i närheten. Där skulle vi kolla lite, jag skulle absolut inte shoppa nåt. Kunde ju jag tro. Men jag köpte iaf en tidig födelsedagpresent till min Ex Sam. Sara kb.
Sen åkte vi tillbaka till Arona och gick till Zara, köpte lite mera grejer. Sen gick vi till Malibu där jag har 50 % rabatt. Jag och alle åt tre rätters och drack en flaska vin. Vi betalade endast 22 euro, tillsammans. Det kallar jag billigt.
I morgon kommer min kära familj ner på besök, som jag längtat. Dom landar vid fyra tiden så jag ska försöka byta så jag jobbar morgon i morgon. =)
Ja och sen ikväll får vi se hur jag firar min alla hjärtans dag. Om det blir med mina två bästa vänner eller om det blir med min AG. Time will tell.

Ha en jätte bra dag allihopa! Happy valentines day!
/M

Kommentarer
Postat av: Anonym

Que AG? Ses snart!

2011-02-16 @ 11:08:07
URL: http://lindatheresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0